Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Paleo-vegán töltött lepény, nyers cukkinisalátával

2020. január 10. - Éléskamrareceptek

Paleo-vegán töltött lepény, nyers cukkinisalátával

 

toltottlepeny.jpg

 

 

Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje:

Paleo-vegán töltött lepény, nyers cukkinisalátával

Ízlés szerint, bármivel tölthető, most egy paradicsomos padlizsánragut készítettem.
2 közepes padlizsánt megpucoltam, majd nagyon apróra vágtam.
1 apróra vágott póréhagymát kókuszolajon megdinszteltem.
Hozzáadtam a padlizsánt, 1 apróra vágott paradicsomot, sóztam és felöntöttem kb.:2,5 dl paradicsompürével. Kevés füstölt pirospaprikával ízesítettem.
Az elkészült raguhoz kevertem 2 marék, apróra vágott friss petrezselymet.
1 csomag Éléskamra Nyújtható tészta sós sütikhez lisztkeveréket, 35 g kókuszolajjal, 5 g sóval, 150 ml vízzel és 15 ml friss citromlével összegyúrtam.
Amíg a ragu hűlt, addig pihentettem a tésztát.
A tésztát 5 részre osztottam, és lisztezett felületen ovális alakúra nyújtottam (2 mm vastagra).

Megtöltöttem a raguval, összenyomtam a széleket, majd kissé kilapítottam.
Kerámia serpenyőben, zsiradék nélkül, lassú tűzön, mindkét oldalát megsütöttem.
10 dkg natúr kesudiót 2 órát vízben áztattam, majd leszűrtem.
Ízlés szerint sóval, kevés vízzel és kevés friss citromlével krémesre turmixoltam.
1 közepes, megtisztított cukkinit, spirálvágóval felaprítottam (almareszelőn reszelve is jó).
Friss (mirelit), apróra vágott kaporral és a kesutejföllel összekevertem, majd jól behűtöttem.
Érdemes először a salátát elkészíteni.
Érdemes kipróbálni, egyszerű és nagyon finom! Reggelire, ebédre, vagy vacsorára, gyerekeknek iskolába is tökéletes.

 Éléskamra Nyújtható tészta sós sütikhez szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Paleolit-Eleskamra-Enyhen-sozott-nyujthato-teszta

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr2615402438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása