Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Csokis-fehércsokis torta

2020. január 15. - Éléskamrareceptek

Csokis-fehércsokis torta

fehercsokitorta.jpg

 

Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje:

Csokis-fehércsokis torta
Annyira finom és egyszerű, hogy bátran próbáljátok ki! Most friss gyümölcsökkel díszítettem apukám tiszteletére.
(16 szeletes torta)
5 tésztalapot sütöttem egyenként, 5 csomag Éléskamra Kókuszvarázs bögrés sütemény lisztkeverékből, a csomagoláson megadott recept szerint.
Egyenként sütöttem, 22 cm-es szilikon tortaformában 2,5 perc alatt.
Rácson kihűtöttem a tésztalapokat.

3 tábla cukor, tej és gluténmentes csokoládét gőz felett felolvasztottam, majd teljesen kihűtöttem.
0,5 l jól behűtött kókusztejszínt kemény habbá vertem (ízlés szerint édesítettem), majd hozzá kevertem a kihűlt csokoládét. (Nagyon jól összefogja a habot, nem esik össze!)
Megtöltöttem a lapokat és kevés krémmel megkentem a tetejét és az oldalát is.
2 tábla paleo fehércsokoládét gőz felett felolvasztottam 1 ek kókuszolajjal, majd kihűtve bevontam a torta tetejét és oldalát.

Éléskamra Kókuszvarázs bögrés süti szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Kokuszvarazs-paleo-bogres-suti

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr8815410498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása