Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Triplacsokis torta

2019. szeptember 07. - Éléskamrareceptek

Triplacsokis torta

triplacsokis1.jpg

triplacsokis2.jpg

Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje

16 szeletes glutén, cukor és tejmentes!

A tésztalapokat 22 cm-es szilikon tortaformában mikroban, a csomagoláson lévő recept szerint, egyenként elkészítettem az Éléskamra Csodacsokis bögrés sütemény lisztkeverékből.

(Annyi lapot, ahány réteget szeretnénk.)
Mivel nagy a család így most 5 lapot készítettem (5 csomag).
Krémhez 7 dl jól behűtött kókusztejszínt kemény habbá vertem, ízlés szerint édesítve, majd hozzá kevertem 24 dkg glutén, tej és cukormentes felolvasztott és kihűtött csokoládét.
5 felé osztottam a krémet.
Megtöltöttem a lapokat, majd a tetejét és az oldalát is megkentem krémmel.
1 órára hűtőbe tettem.
Zsírpapírból olyan hosszú csíkot vágtam amekkora a torta kerülete.
Tetszés szerint rákentem/csorgattam 80 g olvasztott, kihűlt (paleo) csokoládét, majd a torta oldalára tettem a csokis felével. ( Ezt a csokiborítást el is hagyhatjuk, csak szerettem volna kipróbálni ezt a díszítést.)
kb.: 5 percre hűtőbe tettem, majd levettem a zsírpapírt.
Jól behűtve, a tetejét ízlés szerint, gyümölcsökkel díszítettem.
Tudom a sok gyümölcs nem a legjobb a paleoban, de születésnapra 1 évben 1-szer, úgy, hogy az egész család egyen belőle nálunk belefér.
Kiszámoltam, kb.: 500 ft-ra jön ki 1 szelet.

 

Éléskamra csodacsokis bögrés süti szénhidrát csökkentett lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Csodacsokis-paleo-bogres-suti

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr7815049006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása