Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Mákkal szórt kovászos császár zsemle, szezámos cékla krémmel és mikrozölddel

2020. január 10. - Éléskamrareceptek

Mákkal szórt kovászos császár zsemle, szezámos cékla krémmel és mikrozölddel

makoszsemle.jpg

 

Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje

Hozzávalók:
1 csomag Éléskamra Lágyan omlós császárzsemle lisztkeverék
2 M-s tojás
100g Éléskamra paleo kovász
100 ml víz
3 ek olivaolaj
mák a szóráshoz/forgatáshoz

Elkészítés :a mák kivételével a hozzávalókat alaposan összegyúrtam, és lefedve, 1 éjszakát hűvös helyen pihentettem.
A tésztát 4 felé osztottam, enyhén vizes kézzel formáztam, és egyik felét mákba forgattam.
Tepsibe téve, mintázó hiányában, egy fánk szaggatót szúrtam a zsemlék tetejébe keresztben.
Konyharuhával letakarva 1 órát hagytam kellni, majd 180 °C-ra előmelegített sütőben 40 percig sütöttem, és rácson hűtöttem.

Cékla krém: 1 nagy (vagy 3 kisebb) céklát héjában megfőzem, kihűtve pucoltam és 2 evőkanál szezámkrémmel, sóval, őrölt borssal, pár csepp citromlével és fokhagymával összeturmixoltam.

 Éléskamra Lágyan omlós császárzsemle szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/spd/5999887064012/Eleskamra-Lagyan-omlos-csaszarzsemle-szenhidrat-cs

 

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr1215402520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása