Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Kínai édes-csípős csirkecsíkok

2019. június 03. - Éléskamrareceptek

Kínai édes-csípős csirke csíkok

 

kinai-csirke.jpg

Az igazi mézes-mázos chilis csípős kínai csirkefalatok paleos változata.

Akkora siker volt nálunk, hogy egymás után két napon ez volt az ebédünk.

 

Én így készítettem: 4 M-es tojást felvertem, sóztam, tettem hozzá 12 dkg Éléskamra Nagyi palacsintája lisztkeveréket és 5 g Paleolit Éléskamra Foszfàtmentes paleo sütőport. Majdnem olyan sűrű lett a massza, mint a nokedli, csak a sütőpor miatt könnyű és habos. Ebbe tettem 4 részletben a 70 dkg felcsíkozott és sózott csirkemellet, amit sok kókuszzsírban sütöttem ki 4 részletben, oldalanként kb 2-3 perc alatt. A húst fedje a massza teljesen, de sütés közben bedagad, tehát nem kell vastagon lenni rajta. A csíkok hamarabb sülnek, mintha kockákra vágtam volna.

Az öntet lehet csak egyszerűen méz+ pici szójaszósz + szezámmag és csili pehely. De nekem ez így túl édes. Úgyhogy e szerint készült: 6 evőkanál magas paradicsom tartalmú ketchup (ezzel lesz finom), 2 evőkanál méz, 2 evőkanál szezámmag, pici balzsamecet vagy más ecet, 1 evőkanál szójaszósz (cocos amino a paleosoknak) és ízlés szerint chili pehely. Sütés után ezt tettem a húsra. Nem forgattam bele, hanem megkentem, hogy ne legyen vastag a máz rajta.

 

Közepes, vagy alacsony hőfokon érdemes sütni, hogy ne égjen meg. Ahogy sül, úgy dagad meg a tészta és szépen bevonja a húst mindenhol.

Éléskamra Nagyi Palacsintája szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/spd/5999887064036/Eleskamra-Nagyi-Palacsintaja-szenhidrat-csokkentet

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr7414876334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása