Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Perec

2019. május 17. - Éléskamrareceptek

Keltes perec

pereckeltes.jpg

Éléskamra Keltes élmény univerzális szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/spd/5999887064020/Eleskamra-Keltes-elmeny-univerzalis-szenhidrat-cso

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

 

Recept:


Az éléskamra keltes élmény lisztkeverék alaprecetje szerint készült. A kókuszzsír kacsazsírra cserélve és a tésztába 130g reszelt cheddar sajt bele gyúrva, dolgozva.

 

11 részre osztottam a tésztát. A képek alapján pereceket készítettem, lekentem 1 tojás sárgájával, megszórtam sajtal, szezám maggal, nagyszemű sóval és paleos gyrosz fűszerrel.
Sajnos 1 tepsire raktam mindet.
Legközelebb 12 adag lesz és 2 tepsire lesznek helyezve.
180 fok, 25 perc alsó felső sütés nem légkeverés, ezután 10-15 perc légkeverés, hogy színt kapjon és a külseje ropogós legyen!

 

Recept forrása: Csánó Fehér Erika

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr314831940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása