Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

SÜTŐTÖKÖS- GESZTENYEKRÉMES KOCKA

2019. november 21. - Éléskamrareceptek

SÜTŐTÖKÖS- GESZTENYEKRÉMES KOCKA

 

sutotokkocka2.jpg

Elkészítés:


A tészta Éléskamra omlós piskóta lisztből készült, a csomagon található leírás szerint:

Krém:
12,5 dkg natúr gesztenyemassza
12,5 dkg megsütött sütőtök
2 ek eritrit (kóstolni kell, sütőtök és ízlés függő)
2 dl kókusztejszín
10 g zselatin
150 ml víz
A zselatint kevés vízben feloldottam, majd hozzáadtam a többi vizet és az összes többi hozzávalót, felmelegítettem kb. 60-70 fokosra, majd lehúztam a tűzről, és hagytam hűlni.
Langyosan az elkészített piskótára öntöttem, és dermedésig hűtőbe tettem (1-2 óra).
A végén olvasztott paleo étcsokival díszítettem.

 

Recept forrása: Fazekas Mária

 Éléskamra Omlós piskóta szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Paleolit-Eleskamra-Omlos-Piskota-lisztkeverek-170

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr9415319068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása