Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

KELTES SZILVÁS PITE – PALEO

2019. november 15. - Éléskamrareceptek

KELTES SZILVÁS PITE – PALEO

k-sz-pite1.jpg

k-sz-pite2.jpg

k-sz-pite3.jpg

 

Hozzávalók:
tészta: 20 dkg keltes élmény lisztkeverék, 4 tojás, 20 ml friss citromlé, 120 ml víz, 30 g szőlőmagolaj, 30 g eritrit, 1 kávéskanál fahéj
töltelék: 50 dkg szilva, 15 dkg eritrit, 2 evőkanál fahéj, 2 evőkanál cassava gari vagy no carb daramix

A 4 tojást felvertem, majd kivettem belőle kb 2 evőkanálnyi mennyiséget a pite lekenéséhez. A többit összekevertem a citromlével, olajjal, eritrittel, vízzel és hozzáadtam a lisztet és a fahéjat.
30 percig pihent a pulton. Addig a szilvát megpucoltam, félbevágtam és összekevertem az eritrites fahéjjal.
Sütőpapírral béleltem a tepsit (21×25 cm), előmelegítettem a sütőt 160 fokra.
A tésztát úgy osztottam el, hogy egy picit több kerüljön az aljára, kevesebb a tetejére, úgy 65-35 % arányban. Lisztezett felületen (ehhez én mindig manióka lisztet használok) méretre nyújtottam az alját, beletettem a tepsibe és megszórtam a darával. Rápakolgattam a felezett szilvát, majd betakartam a tészta másik részével.
Előmelegített sütőben, alsó-felső sütés, légkeverés, 35 perc alatt lett kész.

 

Forrás:

sütök-főzök, a Tepsziből

https://www.tepszi.hu/2017/08/20/keltes-szilvas-pite-paleo/

Éléskamra Keltes élmény univerzális szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/spd/5999887064020/Eleskamra-Keltes-elmeny-univerzalis-szenhidrat-cso

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr7115307162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása