Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Tojásmentes nokedli

2019. szeptember 07. - Éléskamrareceptek

Tojásmentes nokedli

tojasmentes_nokedli.jpg

Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje

 

1 csomag Éléskamra Hagyományos nokedli és tészta lisztkeveréket csipet sóval, 225 ml vízzel alaposan összekevertem és 20 percig pihentettem.

Keményebb a bekevert tészta, mint a tojásos verzió.

Enyhén sós forrásban lévő vízbe kiszaggattam, majd ahogy feljött a nokedli a víz felszínére, 1-2 percig főztem.

Leszűrtem, hidegvízzel alaposan leöblítettem és kevés olvadt zsiradékkal összekevertem.

Friss fogyasztásra ajánlom, mert ha sokáig áll, akkor összetapad.

Borsos csirketokánnyal és céklával tálaltam.

 

Éléskamra Hagyományos nokedli és tészta szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/spd/5999887064050/Eleskamra-Hagyomanyos-nokedli-es-teszta-szenhidrat

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr2315048992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása