Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

10 perces pohárdesszert

2019. szeptember 07. - Éléskamrareceptek

10 perces pohárdesszert

10_perces_pohardesszert.jpg

 

Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje

Hozok egy extra gyors receptet azoknak, akinek kevés idejük van sütni.

Hozzávalók: 1 csomag Éléskamra Kókuszvarázs bögrés süti lisztkeveréket a csomagoláson lévő recept szerint 2 perc alatt összekevertem és 19X20 cm-es szilikon formában elegyengetve, mikróban 2,5 perc alatt megsütöttem. Rácson kihűtöttem.


2 dl jól behűtött kókusztejszínt ízlés szerint édesítettem, és kemény habbá vertem.

A kihűlt tésztát a pohárral „kiszaggattam” és rétegeztem: tejszín, (mirelit) gyümölcs, tészta.

Tetejére tejszín és gyümölcs.

Előre elkészíthető, ízlés szerint összeállítható, akár csatos üvegbe, vagy egy dekoratív befőttes üvegbe.

Ha nem lapot sütünk és nem szaggatjuk ki, akkor bögrében is elkészíthetjük a tésztát, és miután kihűlt, csak belemorzsoljuk/tépkedjük a pohárba.

Csokit is tehetünk bele…tényleg csak a képzelet szab határt.

Az Éléskamra Csodacsokis bögrés süti lisztkeverékkel ugyan így készítettem a pohárdesszertet.

10_perces_pohardesszert2.jpg

Egyszerűen, gyorsan, finomat!

Jó étvágyat kívánok hozzá!

 

Éléskamra csodacsokis bögrés süti szénhidrát csökkentett lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Csodacsokis-paleo-bogres-suti

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

 

 

Éléskamra Kókuszvarázs bögrés süti szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Kokuszvarazs-paleo-bogres-suti

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr7915048990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása