Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Töltött mini pizzák

2019. szeptember 06. - Éléskamrareceptek

Töltött mini pizzák

 

toltott_mini_pizzak.jpg

 

Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje

Töltött mini pizzák
1 csomag Éléskamra Vékony tésztás olasz pizza lisztkeveréket, a csomagoláson megadott recept szerint összegyúrtam és pihentettem. (A tésztához kevertem szárított, őrölt oregánót.)
Enyhén lisztezett felületen átgyúrtam, kinyújtottam kb. 2 mm vastagra, és fánk szaggatóval kiszaggattam.
Egyenként megkentem cukormentes házi ketchuppel, és ízlés szerint töltöttem házi csirkemell sonkával, gombával, spárgával, brokkolival és éven túl érlelt Cheddar sajttal.
Félbehajtva összenyomtam a tészta széleket, és megszórtam éven túl érlelt Cheddarral.
250°C-on szép aranyszínűre sütöttem. (10-15 perc)
Változatosan lehet tölteni. Gyerekeknél is biztos sikert arat. Tízóraira, uzsonnára, vagy piknikre is tökéletes.

Éléskamra Vékony tésztás olasz pizza szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/spd/5999887064043/Eleskamra-Vekony-tesztas-olasz-pizza-szenhidrat-cs

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr3615045532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása