Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Málna torta

2019. szeptember 06. - Éléskamrareceptek

Málna torta

 

malna_torta.jpg

 

Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje

2 csomag Éléskamra Csodacsokis bögrés süti lisztkveréket, egyszerre kikevertem a csomagoláson megadott recept szerint, majd 7 perc alatt, 700 w-on, mikroban, 22 cm átmérőjű szilikon formában, készre sütöttem és rácson kihűtöttem.


50 dkg málnát lepaszíroztam, majd ízlés szerint édesítettem.
2, 5 dl jól behűtött kókusztejszínt kemény habbá vertem, és hozzá kevertem 10 dkg paleo mascarponét.

(Paleo mascarpone elhagyható.)
15 g zsletint 1 dl melegvízben feloldva lanygyosra hűtve a krémhez kevertem.
(Robotgéppel gyorsan kell vele dolgozni, hogy egyenletesen el tudjon keveredni.)
Megtöltöttem a lapokat.
Friss málnával és málnás zselével díszítettem.
Málna zselé: 1 dl málnalét 1 dl vízzel és 1 púpozott ek zselatinnal összemelegítettem, hogy a zselatin feloldódjon, majd langyosra hűtve, sík felületre öntve dermesztettem, és szív alakú kiszúró formával kiszúrtam.

 

 

Éléskamra csodacsokis bögrés süti szénhidrát csökkentett lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Csodacsokis-paleo-bogres-suti

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr9015045514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása