Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Sütőben sült zöldséges tócsni karfiol pürével (paleo-vegán)

2020. január 10. - Éléskamrareceptek

Sütőben sült zöldséges tócsni karfiol pürével
(paleo-vegán)

 

vegantocsni.jpg

 

Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje:

Sütőben sült zöldséges tócsni karfiol pürével
(paleo-vegán)

2 répa, 1batáta, negyed zeller (alma reszelőn reszelve)
5 újhagyma apróra vágva
3 marék kelkáposzta apróra vágva
A zöldségeket összekevertem.
1 csomag Éléskamra Nagyi palacsintája lisztkeveréket,

180 ml vízzel, sóval, borssal, 3-4 gerezd zúzott fokhagymával és 30 g kókuszolaj elkevertem, és hozzá adtam a zöldségeket.
Sütőpapírral bélelt tepsiben elegyengettem a masszát, (kb.: púpos evőkanálnyi, egy tócsni)
200°C-ra előmelegített sütőben, (sütőtől függően) kb. :25 perc alatt készre sütöttem.
1fej karfiolt megpároltam, és ízlés szerint sózva turmixoltam.

Éléskamra Nagyi Palacsintája szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/spd/5999887064036/Eleskamra-Nagyi-Palacsintaja-szenhidrat-csokkentet

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr8115402470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása