Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

SALÁTAFŐZELÉK BUNDÁS KENYÉRREL

2019. július 04. - Éléskamrareceptek

SALÁTAFŐZELÉK BUNDÁS KENYÉRREL

 

salatafozelek.jpg

 

Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje:

Mindig bajban voltam a paleos ételeknél, hogy mivel sűrítsem be az ételeket. Ez után mindig ezt fogom használni. Hihetetlenül krémes, nem csomósodik, jól sűrít és semmilyen mellék íze nincs.

Friss, megtisztított fejes salátát, enyhén sós vízben 1 percig főztem, majd leszűrtem és kissé össze vágtam. (Tisztán 45 dkg lett.) 
1 csokor friss kaprot apróra vágtam és a felét kevés kókuszolajon 2 gerezd zúzott fokhagymával megfuttattam. Felöntöttem annyi vízzel, hogy majdnem ellepje, majd hozzáadtam a salátát. (Aki hígabban szereti a főzeléket, az még a végén tegyen hozzá vizet.) Sóztam, borsoztam.
Amíg 1-2 percig összeforraltam, addig 1,5 evőkanál Anyasüti Omlós házi pogácsa lisztkeveréket elkevertem 1 dl mandulatejjel (esetleg kesu tejjel) és 1 teáskanál totu krém extrával (elhagyható).

Miután lekapcsoltam a tűzhelyt, folyamatos kevergetés közben hozzáadtam a habarást, majd a maradék összevágott kaprot, és meglocsoltam pár csepp friss citromlével. (Nem szabad forralni!)
Után lehet ízesíteni, ha szükséges.
Kevés kókuszolajon, vékonyra szelt Éléskamra Sokmagvas bagett lisztkeverékből készült zsúrkenyérből készítettem bundás kenyeret.


Hihetetlenül finom, frissítő, tavaszi, könnyű ebéd, vagy vacsora. 

 

 

Éléskamra Sokmagvas bagett szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-Sokmagvas-paleo-bagett-lisztkeverek-215

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr5214926032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása