Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

WELLINGTON SZŰZÉRMÉK

2019. június 14. - Éléskamrareceptek

WELLINGTON SZŰZÉRMÉK

 

wellington3.jpg

Hozzávalók többszöri étkezésre, mert nem lehet betelni vele:
1 csomag Éléskamra nyújtható tészta sós sütikhez szénhidrát csökkentett lisztkeverék
A rajta lévő recept szerint
2 tojás
40 ml víz
20 ml citromlé
50 ml kókuszzsír

3 db szűzérme
fél kg gomba
Vékonyan szeletelt sonka, én fekete erdeit használtam
Füszerek izlés szerint 
Só, bors, kakukkfű

Elkészítés:
A lehártyázott szűzérmét forró kókuszzsíron minden oldalát elő kell sütni. Ez azért is fontos, hogy kevés lé maradjon benne, hogy ne áztassa majd el a tésztát. Kb 3 perc oldalanként, a végeket is, az így keletkezett zsiradékon kell majd a fűszerezett aprítógépben előkészített gombát megpiritani, addig míg jó száraz lesz. 
A sonkaszeleteket fóliára kiteregetjük, hogy fedjék egymást, a kihűlt gombapéppel megkenjük, ráhelyezünk egy szintén kihült szüzérmét, majd szorosan feltekerjük, jól becsomagoljuk és egy napra a hütőbe tesszük.

Másnap a csomagoláson lévő alaprecept szerint elkészítjük a tésztát. Nagyon vékonyra nyújtjuk, és tekercselős módszerrel betekerjük a jól összeérett sonkába csomagolt husunkat.

A tepsibe én szilikon lapot tettem, majd belehelyeztem a tekercseket, tojással átkentem, majd előmelegített sütőben 180 fokon 40 percet alsó, felsőn, utána 200 fokon légkeveréses grillen sütöttem.
Rácson hagytam kihülni, utána szeleteltem.

 

Recept forrása: Pál Tünde

 

 Éléskamra Nyújtható tészta sós sütikhez szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Paleolit-Eleskamra-Enyhen-sozott-nyujthato-teszta

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr7014894312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása