Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Bodzavirág palacsintatésztában

2019. június 03. - Éléskamrareceptek

Bodzavirág palacsinta tésztában

 

bodza-palacsinta.jpg

 

Derecskeiné Horváth Zsuzsanna receptje

 

1 csomag Éléskamra Nagyi palacsintája lisztkeveréket a zacskón lévő recept szerint, de 350 ml helyett csak 250 ml szódavízzel összekevertem. Állni hagytam a tésztát 10 percig. Kókuszolajt melegítettem és a bodzavirágokat belemártva a tésztába, a kókuszolajban szép arany barnára sütöttem. Ízlés szerint, édesítővel, vagy fahéjas édesítővel tálaltam.

FONTOS, hogy csak feketebodza virágát szedjük, mert a gyalogbodza MÉRGEZŐ!!!

Csak ép, egészséges, bogármentes, szépen kinyílott virágokat szedjünk.
Sütés előtt nem kell megmosni, mert akkor az értékes virágport, íz anyagokat lemossuk. A virágokat úgy szedjük, hogy hagyjunk kicsit hosszabb szárat, amivel könnyen bele tudjuk tenni az olajba. Amikor az első oldala elkezd sülni, óvatosan megfogtam a virág szárát és egy konyhai ollóval óvatosan levágtam a virágokról. Csak a vastag szárat kell levágni. Amikor szép arany barnára sült az első oldala, akkor megfordítva a másik oldalát is megsütöttem. Igazi ínyencség, amit paleosan is el lehet készíteni. Finom, frissen ropogós, (kicsit később már puhul a növényben lévő nedvességtől), ízletes, bodzás különlegesség. Érdemes kipróbálni!

Éléskamra Nagyi Palacsintája szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/spd/5999887064036/Eleskamra-Nagyi-Palacsintaja-szenhidrat-csokkentet

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr5614876292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása