Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Variációk palacsintára

2019. május 30. - Éléskamrareceptek

 

Variációk palacsintára

variaciokpalacsintara1180903.jpg

variaciokpalacsintara2180903.jpg

 

 

Finomságok egészségesen szerzőjének receptjei:

Variációk palacsintára
1 csomag Paleolit Éléskamra "Nagyi palacsintája" lisztkeverékből - 175 gramm, amit 690 Ft-ért vásároltam - háromféle ételt készítettem.
A lisztkeverék édesítésmentes, így akár sós, akár édes változatban is használható, és 14 db. 20 cm átmérőjű palacsinta süthető belőle.
A leírás szerinti víz, tojás és zsiradék hozzáadásával bekevertem a lisztet, majd ízesítés nélkül 3 db. palacsintát sütöttem, olvasztott kókuszzsírral kikent teflon serpenyőben. (Ez 1 adaghoz elegendő, két adaghoz legalább 6 db kell).
Ebből a három palacsintából készült a káposztás tészta.
Öklömnyi káposztát lereszeltem, megsóztam, majd néhány perc pihentetés után kinyomkodtam a levét. 2 ek. kókuszolajon - gyakori kevergetéssel - megpirítottam, és megszórtam törött borssal.
A kisült palacsinták széleit levágtam, majd először 1 cm-es csíkokra, majd kockákra vágtam. Hozzákevertem a megpirított káposztához, és keverget, kb. 1 perc alatt összemelegítettem.
A megmaradt masszához raktam 1 ek. négyszeres édesítőt, 1 kupaknyi rumaromát és 1 kk. fahéjat.
Következett a palacsinta tésztában sült szilva:
12 db. magról váló szilvát megmostam, kimagoztam, és megforgattam bambuszrost lisztben, majd a palacsinta tésztában. Lehet bármilyen más paleo lisztben is, de a bambuszrosttól finom roppanós lesz a bundája. Kókuszzsírban, közepes lángon pirosra sütöttem. Két villaközt fordítottam meg, és szedtem papírtörlőre.
Utána nem volt más dolgom, mint a megmaradt palacsinta tésztából kisütni a palacsintákat. 
Cukormentes szilvalekvárral töltöttem meg.

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=922964254574887&id=156659281205392

Éléskamra Nagyi Palacsintája szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/spd/5999887064036/Eleskamra-Nagyi-Palacsintaja-szenhidrat-csokkentet

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr4314869868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása