Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Szilvás gombóc paleosan

2019. május 17. - Éléskamrareceptek

Szilvás gombóc paleosan

 

szilvas-pite-keltes2_1.jpg
Keltes élmény univerzális natúr ízű lisztkeverékkel dolgoztam. Valóban univerzális, rengeteg mindent meg lehet csinálni belőle, és nagyrészt mindenhez jó az alaprecept. Nem kell újat kitalálnod hozzá.
Ehhez is a csomagolás alapreceptet használtam, de nem tettem bele kókuszzsírt. Semmi egyéb nem változott. ***
Nekem 10 gombóc lett, mert nagyok voltak a szilvák. Elosztottam a tésztát 10 egyenlő részre és a kezeim között kilapítottam, erre került a szilva. A szilvákra eritrites fahéjat tettem a gombóc belsejében.


Jól össze kell zárni a gombócot, nekem egy sem főtt szét. Forrásban lévő vízbe tesszük őket és miután feljöttek a tetejére, én 8 percig főztem. Ha kicsit kisebb gombócokat készítesz, kevesebb idő is elég lehet. De mivel a tészta nagyszerűen működik, így nem tudod túlfőzni.

Én eritrittel kevert darált mandulát pirítottam rá száraz serpenyőben.

A gombócokat tálcára szedtem kicsit szikkadni, ez után forgattam a mandulába.

 

(*** Csomagolás alaprecept: 3 M-es tojást (KB 165 g) keverj el, 20 ml friss citromlével, 120 ml vízzel, 25 g lágy kókuszzsírral és 40 g kristályos édesítővel (eritrit, xilit, glicin, stb.), majd keverj hozzá a lisztből 200 g-ot. Pihentesd a tésztát 30 percig hideg helyen (vagy még tovább). Ezután szilikonos lapon, enyhén lisztezett felületen gyúrd át kicsit.)

Éléskamra Keltes élmény univerzális szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/spd/5999887064020/Eleskamra-Keltes-elmeny-univerzalis-szenhidrat-cso

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr8714832002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása