Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

BEJGLI SZELET

2019. november 19. - Éléskamrareceptek

BEJGLI SZELET

bejgliszelet.jpg

 

Tészta:
4 db szoba-hőmérsékletű M-es tojás
40 ml víz
30 ml citromlé
60 g eritrit
60 g légy kókuszzsír
185 g Éléskamra Ünnepi bejgli lisztkeverék

A tésztához a liszten kívül minden hozzávalót elkeverünk, majd hozzáadjuk a lisztet is és 20 percig hűtőben pihentetjük.
Addig a tölteléket is összeállítjuk.

Töltelék:
220 g darált mák
1 citrom reszelt héja
fél rúd vanília magjai
kb. 100 ml víz
70 g eritrit
pici fahéj

A vizet felforraltam majd a felében feloldottam az eritritet és beletettem a vaníliát,ráöntöttem a mákra, hozzáadtam a fahéjat illetve citromhéjat. Annyi vizet öntöttem még rá, hogy ne legyen folyós, de azért szaftos legyen majd a töltelék.

A tésztát 3, a tölteléket 2 részre osztottam, majd rétegeztem őket. A tetejét megkentem tojással és 180 fokon 25 percig sütöttem.

Recept forrása: Kiss Viktória

Éléskamra Ünnepi bejgli szénhidrát csökkentett*  lisztkeverék

http://glutenmenteslisztek.hu/Paleolit-Eleskamra-Unnepi-bejgli-lisztkeverek-2-ru

 

KARÁCSONYI LIMITÁLT DARABSZÁMÚ LISZTKEVERÉK, CSAK AZ ÜNNEPI IDŐSZAK ALATT VÁSÁROLHATÓ MEG!

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr5315314292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása