Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

KÓKUSZOS CSIGA

2019. november 14. - Éléskamrareceptek

KÓKUSZOS CSIGA

kokuszoscsiga.jpg

A tészta elkészítése:


3 db M-es tojást keverj el 20 ml friss citromlével, 120 ml vízzel, 25 g lágy kókuszzsírral és 40 g kristályos édesítővel (eritrit, xilit stb.), majd keverj hozzá 200 g Éléskamra Keltes Élmény lisztkeveréket. Pihentesd a tésztát minimum 30 percig hideg helyen. Ezután szilikonos lapon , enyhén lisztezett felületen gyúrd át kicsit, majd alul felül lisztezve nyújtsd lappá.

A tészta kicsivel több, mint felét használtam a pávaszem elkészítéséhez (recept egy másik bejegyzésben), a maradékot pedig a csigákhoz.

A téglalappá nyújtott tésztát megkentem a kókusztöltelékkel ( 2 tojásfehérjét felvertem kb. 80 g xilittel, kis vanília esszenciával és hozzákevertem annyi kókuszreszeléket, hogy lágy, de ne folyós legyen a krém). Feltekertem, majd ujjnyi vastag szeleteket vágtam belőle, 180 fokon kb. 10-15 percig sütöttem.Recept forrása: Kiss Viktória

Éléskamra Keltes élmény univerzális szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/spd/5999887064020/Eleskamra-Keltes-elmeny-univerzalis-szenhidrat-cso

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr7915306516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása