Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Salátafőzelék halpogácsával és tükörtojással

2019. szeptember 07. - Éléskamrareceptek

Salátafőzelék halpogácsával és tükörtojással

salatafozelek_halpogacsaval_es_tukortojassal.jpg

Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje

 

Friss, megtisztított fejes salátát, enyhén sós vízben 1 percig főztem, majd leszűrtem és kissé összevágtam. (Tisztán 45 dkg lett.)

1 csokor friss kaprot apróra vágtam, és 4 gerezd megtisztított fokhagymát összezúztam.

2 ek. Éléskamra Szórásra, sűrítésre használható lisztkeveréket 1 ek. zsiradékon megfuttattam, majd hozzá kevertem a kapor és a fokhagyma felét is.

Hozzáadtam a salátát, és felöntöttem kevés vízzel és növényi tejjel. (Ízlés szerint, ki mennyire szereti sűrűn, vagy hígabban a főzelékeket.)

Sóztam, borsoztam és kb.: 2 percig főztem.

Hozzá kevertem a maradék kaprot, fokhagymát és pár csepp friss citromlével ízesítettem.


Halpogácsa:

120 g tonhal filét, (olajos hal, oliva olajjal, de az olajat leöntöttem róla) összekevertem 1 tojással, 3 csipet sóval, fél marék újhagyma apróra vágott zöldjével, 1 ek Éléskamra Ropogós panírmozsával és annyi Éléskamra Keltes élmény lisztkeverékkel, hogy lágy, de formázható masszát kapjak.

Diónyi gombócokat kilapítottam, és kevés zsiradékon kisütöttem.

Éléskamra Ropogós panírmorzsa szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/spd/5999887064029/Eleskamra-Ropogos-panirmorzsa-szenhidrat-csokkente

Éléskamra szórásra, sűrítésre használható szénhidrát csökkentett lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Eleskamra-Szorasra-suritesre-hasznalhato-szenhidra

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr7815048980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása