Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Bolognai

2019. szeptember 07. - Éléskamrareceptek

Bolognai

blognai.jpg

Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje

1 csomag Éléskamra Hagyományos nokedli és tészta lisztkeveréket összekevertem 3 M-es tojással, kk. sóval és 90 ml vízzel. Amíg felforrt a főzővíz, pihenttettem a tésztát.

Kézi tésztanyomóval a formáztam a tésztát a vízbe, majd az újra forrástól számítva fél percig főztem.
Leszűrtem és hideg vízben átöblítettem.
Meglocsoltam bazsalikomos olíva olajjal.
Bolognai ragúval és éven túl érlelt parmezánnal tálaltam.

A lisztkeveréket megvásárolhatod közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr2815049022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása