Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Mesetorta

2019. szeptember 06. - Éléskamrareceptek

Mesetorta

mesetorta.jpg

Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje

Mesetorta

(16 szeletes torta)

5 tésztalapot sütöttem egyenként, 5 csomag Éléskamra Csodacsokis bögrés sütemény lisztkeverékből, a csomagoláson megadott recept szerint.

Egyenként sütöttem, 22 cm-es szilikon tortaformában 2,5 perc alatt.

Rácson kihűtöttem a tésztalapokat.


2 tábla cukor, tej és gluténmentes csokoládét gőz felett felolvasztottam, majd teljesen kihűtöttem.

0,5 l jól behűtött kókusztejszínt kemény habbá vertem (ízlés szerint édesítettem), majd hozzá kevertem a kihűlt csokoládét. (Nagyon jól összefogja a habot, nem esik össze!)

Megtöltöttem a lapokat és kevés krémmel megkentem a tetejét és az oldalát is.

3 tábla paleo fehércsokoládét gőz felett felolvasztottam, majd kihűtöttem, és 1/3-ad részét félre tettem.

2/3-részével bevontam a torta tetejét és oldalát.

kb.:6 részre osztottam a maradék 1/3 részét az olvadt fehér csokinak és egyenként színeztem.

piros: céklalé

narancs: sáfrány

sárga: kurkuma

zöld: matcha tea

kék: kék spirulina

lila: szeder/áfonya lé

Apránként (1-2 csepp) adagoltam a színezőt a csokoládéhoz (érdekes tapasztalat, hogy nagyon gyorsan összerántja a csokit).

Amikor összeáll, akkor enyhén por édesítővel szórt felületen hengert formáltam és szivárványt formáztam.

Kövezzetek meg, de most meghaladta az időmet és a képességeimet, így Bogyó és Babóca kész marcipán figurák…. majd legközelebb  (Remélem kivételesen elnézitek nekem )

 

 

Éléskamra csodacsokis bögrés süti szénhidrát csökkentett lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Csodacsokis-paleo-bogres-suti

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr115045508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása