Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

PARMEZÁNOS-FOKHAGYMÁS RUDACSKA, MALACKA

2019. június 14. - Éléskamrareceptek

 

 

 

PARMEZÁNOS-FOKHAGYMÁS RUDACSKA, MALACKA

parmezanosrud.jpg

Hozzávalók:

2 db M-es tojás
40 ml víz
20 ml citromlé
50 g lágy kókuszolaj
180 g Éléskamra nyújtható tészta sós sütikhez szénhidrát csökkentett lisztkeverék
20 g reszelt parmezán 
egy nagy gerezd fokhagyma
ízlés szerint egyéb fűszerek (jelen esetben pici bors és őrölt kömény)

A fokhagymát a kókuszolajba belenyomtam és kicsit átmelegítettem a mikróban, hogy jobban átvegye a fokhagyma ízét. A liszten kívül minden hozzávalót jól elkevertem, majd a lisztet is hozzádolgoztam. 20 percre betettem a hűtőbe pihenni.Jól átgyúrtam, kinyújtottam.
A malackákat pohárral kiszaggattam, picit bevágtam és a füleket így visszahajtottam. Lekentem tojással őket. Az orra virsli, szeme napraforgómag lett. 
Rudakat formáztam, lekentem tojással majd szezám illetve chia magba hempergettem őket.
180 fokon kb. 20 percig sütöttem őket.

 

Recept forrása: Kiss Viktória

 

 Éléskamra Nyújtható tészta sós sütikhez szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Paleolit-Eleskamra-Enyhen-sozott-nyujthato-teszta

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr7214894332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása