Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Epres-rebarbarás gyermeknapi sütemény

2019. június 14. - Éléskamrareceptek

Epres-rebarbarás gyermeknapi sütemény

 

gyereknapi.jpg

 

Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje

Gyermekeim, ezt a süteményt kérték gyereknapra.  

1 csomag Éléskamra Omlós piskóta lisztkeveréket, a csomagoláson lévő recept szerint bekevertem, és 180°C-on 35X29 cm-es sütőpapírral bélelt tepsiben, 20 percig sütöttem.

Amíg hűlt a piskóta, elkészítettem a krémet.
15 dkg rebarbarát 1 dl vízben, kevés édesítővel puhára pároltam. 
Leszűrtem és turmixoltam 0,5 kg megtisztított eperrel. 
Ízlés szerint édesítettem. Por, vagy folyékony édesítőt használj, különben ropogni fog a fogad alatt. 
2 dl jól behűtött kókusztejszínt, kemény habbá vertem.
1 csomag étkezési zselatint, kb. 1,5 dl meleg vízzel elkevertem.
30 dkg totu krémet összekevertem a turmixal, a tejszínnel és a zselatinnal. Ha szükséges, még lehet édesíteni.
Megkentem a piskótát a krémmel és pár órára hűtőbe tettem, hogy a zselatintól jól megdermedjen.
Ha túl nagy az adag, felezd a megadott mennyiségeket!
Friss eperrel és kakaóvajból készült bonbonnal díszítettem. Nagy volt az öröm! 

 Éléskamra Omlós piskóta szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Paleolit-Eleskamra-Omlos-Piskota-lisztkeverek-170

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr3814894418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása