Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

CHIA MAGOS KOCKA

2019. június 14. - Éléskamrareceptek

CHIA MAGOS KOCKA

soskocka.jpg

Hozzávalók:

180 g Éléskamra nyújtható tészta sós sütikhez szénhidrát csökkentett lisztkeveréklisztkeverék, 3 db M-es tojás, 40 ml víz, 20 ml citromlé, 80 g kókuszolaj, csipet só, 2 evőkanál chia mag

2 tojást és a harmadik fehérjét kikevertem a vízzel, citromlével és a kókuszolajjal. Hozzáadtam a lisztkeveréket és fél órára a hűtőbe tettem.
Mikor kivettem alaposan átgyúrtam és enyhén lisztezett felületen kinyújtottam és kockákra vágtam.

A kockákat sütőpapíros tepsire raktam, lekentem a maradék tojássárgájával. Előmelegített sütőben 180 fokon 20 percig sütöttem.

 

Recept forrása: www.tepszi.hu

 

 Éléskamra Nyújtható tészta sós sütikhez szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Paleolit-Eleskamra-Enyhen-sozott-nyujthato-teszta

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr8814894344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása