Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

sütőtökös dödölle (paleo)

2019. június 07. - Éléskamrareceptek

sutotokosdodolle.jpg

Egy kicsit besokalltam a húsevésből, úgyhogy valami alternatívát kerestem arra, hogy nekem főételnek elég legyen, de a család többi tagjának akár köretként is tálalhassam hús mellé.

Hozzávalók:
50 dkg megsütött sütőtök pürésítve (én hokkaidot sütöttem, héjastól turmixoltam)
1 tojás
3 dkg folyékony kókuszolaj
törött bors
őrölt szerecsendió
a sütéshez:
2-3 evőkanál zsír
1 teáskanál mozsárban finomra zúzott olaszos grill fűszerkeverék
a tálaláshoz:
reszelt éven túl érlelt parmezán
A dödölle hozzávalóit összekeverjük. 20 percre hűtőszekrénybe tesszük. A felforrósított, olaszos grill fűszerkeverékkel ízesített zsírba 1-1 teáskanálnyi halmot téve minden oldalán átsütjük. Reszelt parmezánnal megszórva kínáljuk. 

 

 Éléskamra Nyújtható tészta sós sütikhez szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Paleolit-Eleskamra-Enyhen-sozott-nyujthato-teszta

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

Forrás:

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr2414883406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása