Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Áfonyás-mangós álom (16 szeletes torta)

2019. május 17. - Éléskamrareceptek

Áfonyás-mangós álom (16 szeletes torta)

afonyasmangosalom1180827.jpg

afonyasmangosalom2180827.jpg

Derecskeiné Horváth Zsuzsa ismét remeket alkotott:

Áfonyás-mangós álom (16 szeletes torta)

Nagyon finom, frissítő, gyümölcsös, könnyen és gyorsan elkészíthető torta.
Családi ünnepre készítettem, nem paleos családtagoknak is nagyon ízlett. 
4 csomag Éléskamra Kókuszvarázs bögrés sütemény lisztkeveréket, a csomagoláson lévő recept szerint egyenként elkészítettem egy 22 cm átmérőjű szilikon torta formában. 
(Akár kettesével is süthető, majd miután kihűlt, akkor ketté vágjuk, hogy összesen 4 piskóta lapot kapjunk.)
Rácson hagytam kihűlni.

6 dl jól behűtött kókusztejszínt kemény habbá vertem.
1/3-ához hozzákevertem 1 egész leturmixolt mangót, kezeletlen fél citrom héját és levét, 2 dkg zselatint pici forró vízben feloldva (langyosra hűtve), ha szükséges, diéta szerinti édesítőt.
A másik 2/3-ához, hozzá kevertem 25 dkg leturmixolt friss áfonyát, 2 dkg zselatint pici forró vízben feloldva (langyosra hűtve), kezeletlen fél citrom héját és levét, 1 ek. cukormentes áfonya lekvárt, (ennek hiányában édesítőt, ha szükséges).
Megtöltöttem a tésztalapokat. Alulra, felülre és a torta külsejére áfonyás krém került, középre mangós. 
Gyümölcsökkel díszítettem, és jól behűtöttem.

 

Éléskamra Kókuszvarázs bögrés süti szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Kokuszvarazs-paleo-bogres-suti

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr7414832122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása