Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Sütőtökös amerikai palacsinta (paleo)

2019. május 10. - Éléskamrareceptek

Sütőtökös amerikai palacsinta (paleo)

tokospalacsinta.jpg

Ez egy nagyon érdekes dolog lett, ugyanis az első falat után beindultak az ízlelő bimbók és elkezdtek röpködni a recept ötletek. Eredetileg én desszertnek szántam, annak is ettük meg, de ha kis sót, borsot és fokhagymát teszünk hozzá, nagyon finom köretet kapunk sült húsok mellé.

Hozzávalók:
20 dkg sült sütőtök
3 tojás
(én nem édesítettem, de ha szükséges ízlés szerint mehet bele)
a sütéshez:
1-2 evőkanál kókuszolaj

A sütőtököt pürésítjük. Összekeverjük a többi hozzávalóval. Felforrósított zsiradékban, evőkanálnyi halmokat szétlapítva, mindkét oldalán átsütjük. Én Smart Chefben sütöttem. Fry programon oldalanként 3-4 percig. mézzel megcsorgatva tálaltam, de akár fahéjas vagy mézeskalács fűszeres por eritrittel is megszórhatjuk helyette.

Éléskamra Keltes élmény univerzális szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/spd/5999887064020/Eleskamra-Keltes-elmeny-univerzalis-szenhidrat-cso

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr5814818744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása