Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Falusi forma kenyér élesztővel

2019. április 25. - Éléskamrareceptek

Falusi forma kenyér élesztővel

elesztosfalusi_1.jpg

(Candida betegek ne fogyasszák!)

Ti készítettétek: Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje

Hozzávalók:

  • 1 csomag Éléskamra Falusi kenyér lisztkeverék
  • 2,5 dkg friss élesztő
  • 1 tk agave szirup
  • 3 db M-es tojást (kb. 165 g)
  • 150 ml víz
  • 10 ml friss citromlé
  • 30 g folyékony zsiradék

Elkészítés:

1 csomag Éléskamra Falusi kenyér lisztkeveréket, a zacskón megadott recept szerint bekevertem úgy, hogy a megadott (langyos) víz mennyiséghez hozzáadtam 2,5 dkg friss élesztőt, és 1 tk agave szirupot. Felfutattam, majd a citromlé kivételével, alaposan összegyúrtam, 30 percig hűvös helyen pihentettem.
Lisztezett felületen átgyúrtam, formáztam és sütőpapírral bélelt (9 cm széles, fém) kenyérsütő formába téve, 3 helyen a tetejét bevágva kelesztettem, amíg a sütő bemelegedett 200°C-ra.
Alsó-felső fokozaton (légkeverés nélkül) 200 fokon 20 perc, 180 fokon 45 perc alatt, sütőtől függően, készre sütöttem, és rácson hagytam teljesen kihűlni.
Nagyon finom, ízletes kenyér.

 Éléskamra Falusi fehér kenyér szénhidrát csökkentett*  lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Paleolit-Eleskamra-Falusi-kenyer-lisztkeverek-natu

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr4014785730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása