Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

ARANYGALUSKA

2019. november 19. - Éléskamrareceptek

ARANYGALUSKA

aranygaluska2.jpg

A tésztát a leírás szerint elkészítettem:
3 M-es tojást (KB 165 g) keverj el, 20 ml friss citromlével, 120 ml vízzel, 25 g lágy kókuszzsírral és 40 g kristályos édesítővel (eritrit, xilit, glicin, stb.), majd keverj hozzá a K
eltes élmény lisztből 200 g-ot. Pihentesd a tésztát 30 percig hideg helyen (vagy még tovább). aranygaluska1.jpg

Pihentetés után golyókat formáztam, kicsit ellapítottam, olvasztott kókuszolajba majd eritrites darált dióba forgattam és egy 18 cm-es tortaformába sorakoztattam. Így 2 réteg lett, a végén még szórtam rá eritrites diót. 180 fokon 45 percet sült, 30 perc után alufóliával letakarva, hogy nehogy megégjen a teteje. 
Mialatt sült, elkészítettem a vaníliapudingot kókusztejjel, ANYAsüti Bourbon vaníliás krémpuding porból leírás szerint.

Recept forrása: Fazekas Mária

Éléskamra Keltes élmény univerzális szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/spd/5999887064020/Eleskamra-Keltes-elmeny-univerzalis-szenhidrat-cso

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr7415314468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása