Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Gyümölcsös bögrés süti

2019. május 17. - Éléskamrareceptek

Gyümölcsös bögrés süti

 

 gyumolcsosbogres.jpg

Ti készítettétek: Burkus Veronika receptje

Hozzávalók:

Elkészítés:

1 csomag kókuszos bögrést mikrós nègyzetalakú tálban leírás szerint elkészítettem:

törj 1 tojást legalább 2,5 dl-es bögrébe, adj hozzá 5 ek. vizet, 2. ek. olvadt kókuszzsírt, keverd jól el, majd öntsd hozzá a tasak tartalmát. Villával kb. 1 perc alatt gyors mozdulatokkal keverd simára. 700 Watton 2,5 perc alatt süsd készre a mikroban.

Fagyasztott erdei gyümölcsöket kis mandulatejjel (kb 0,4dl) felolvasztottam, tettem hozzá kókuszjoghurtot és egy kis csomag zselatint, 2 tk negyedannyi édesítőt és pár csepp friss citromlevet. Nem turmixoltam. Tésztára ráöntöttem, megvártam míg elkezdett megkötni. Ekkor gyümölcs léhez kevertem zselatint és egy fél tk negyedannyit és ez lett a zselé réteg.

Éléskamra Kókuszvarázs bögrés süti szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Kokuszvarazs-paleo-bogres-suti

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr7514832142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása