Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Lebbencs leves (útifűmagliszt mentes paleo csusza tésztával)

2019. május 10. - Éléskamrareceptek

Lebbencs leves (útifűmagliszt mentes paleo csusza tésztával)

lebbencsleves181009.jpg

Ti készítettétek: Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje

Hozzávalók:

A tésztához:

  • 3 S-es tojás
  • 10 ml víz
  • kb.: 130 g Éléskamra Hagyományos nokedli keverék
  • gyúráshoz, nyújtáshoz: liszt

Elkészítés:

A tészta hozzávalóit gyúrd össze, majd pihentesd kb.: fél órát.
A tésztát lisztezett felületen alaposan gyúrd át, és nyújtsd ki olyan vékonyra, amilyen vékonyra csak tudod.
A kinyújtott tésztát nagy darabokra vágva, aszalóba téve, szárítsd ki teljesen, (vagy szellős, száraz helyen, konyharuhán) majd kihűlve tedd dobozba, üvegbe.

A leves receptje:

Zsírszalonnát, kockára vágva lepirítottam, majd a megsült szalonnát kiszedtem, és a vissza maradt zsiradékon, megdinszteltem az apróra vágott póréhagymát.
Hozzáadtam 2 marék, (házi útifűmentes) száraz lebbencs tésztát.
Kicsit pirítottam, majd pár karika házi füstölt kolbászt is adtam hozzá, tovább kevergetve.
Megszórtam kevés őrölt pirospaprikával, felöntöttem vízzel, sóval ízesítettem.
Mikor már majdnem megfőtt a tészta, hozzá adtam, hámozott (magozott), kockára vágott cukkinit, majd készre főztem.
Tálaláskor megszórtam, friss, apróra vágott petrezselyem zöldjével.

 

Éléskamra Hagyományos nokedli és tészta szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/spd/5999887064050/Eleskamra-Hagyomanyos-nokedli-es-teszta-szenhidrat

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr8914818264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása