Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

Csokis bögrés after eight

2019. április 25. - Éléskamrareceptek

CSokis bögrés after eight

bogresafter_1.jpg

 

Ti készítettétek: Derecskeiné Horváth Zsuzsa receptje

Hozzávalók:

1 csomag Éléskamra Csodacsokis bögrés süti lisztkeveréket a zacskón lévő recept szerint összekevertem, amihez még adtam 8 levél nagyon apróra vágott (csoki) mentát (a sima menta is tökéletes hozzá).

Elkészítés:
Most nem bögrébe, hanem kis mikrózható tálba tettem.
A tésztába belenyomtam még 3 kocka apróra tört paleo csokoládét és mikróban 2,5 perc alatt készre sütöttem. Tányérra téve, leöntöttem olvasztott paleo csokoládéval (elhagyható).
Aki szereti az intenzív menta ízt, adhat több mentát is hozzá, vagy pár levél mentát kevés vízben pár percig főzze, és kihűtve ebből a vízből adja hozzá a megadott mennyiséget a tésztához.
Egyszerű, gyors, és nagyon finom!

 

Éléskamra csodacsokis bögrés süti szénhidrát csökkentett lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/Csodacsokis-paleo-bogres-suti

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr3114785658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása