Éléskamra megoldáslisztek - Finoman reform

Éléskamra paleo receptek

EPRES-REBARBARÁS PITE

2019. november 11. - Éléskamrareceptek

EPRES-REBARBARÁS PITE

 

epres-rebarbaras-pite.jpg

 

Derecskeiné Horváth Zsuzsanna ismét gyönyörűséget alkotott

Elkészítés:

Epres-rebarbarás pite

1 csomag Éléskamra Nyújtható tészta édes sütikhez szénhidrát csökkentett* lisztkeverék a csomagoláson lévő recept szerint összegyúrtam és pihetettem.


Amíg a tészta pihent elkészítettem a pite töltelékét. 50 dkg epret és 3 szál rebarbarát megtisztítottam és apró darabokra vágtam, 1 kezeletlen citrom reszelt héjával, ízlés szerinti édesítővel (a rebarbara nagyon savanyú) és 3 evőkanál tápióka keményítővel összekevertem.
A sütőt melegítsd elő 180°C-ra.
A tésztát lisztezet felületen átgyúrtam, majd a 2/3 részét kinyújtottam 30 cm átmérőjű körré.
21 cm átmérőjű szilikon sütőformát kikentem kókuszolajjal, kibéleltem a tésztával és megtöltöttem a gyümölcsökkel. 
A maradék 1/3 rész tésztát vékonyra nyújtottam és derelye vágóval csíkokra vágtam és rátettem a tészta tetejére 2 rétegben, egymásra merőlegesen. 
180°C-on 40 percig sütöttem. Rácson hagytam kihűlni.
Nagyon ízletes, szaftos, pikáns epres-rebarbarás pite.

 

 

Éléskamra Nyújtható tészta édes sütikhez szénhidrát csökkentett* lisztkeverék megvásárolható közvetlenül a gyártótól:

http://glutenmenteslisztek.hu/spd/5999887064081/Eleskamra-Nyujthato-teszta-edes-sutikhez-szenhidra

Válogass további termékeink közül is:

http://glutenmenteslisztek.hu/glutenmentes-webshop

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskamrapaleo.blog.hu/api/trackback/id/tr5515301156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása